Sunday April 21 2013

DSC_1420

Bumblebee covered in pollen, Uppsala, Sweden, April 2013 © mbee

det går alltid att fly från det som egentligen borde göras. säg till exempel att du har en hemtenta en måndag. då kan du ju alltid ägna 6 timmar av söndagen åt att passa barn. det gjorde jag. och nu är det liksom för sent att börja läsa in mer och snarare dags att säga godnatt, då nästa natt otvivelaktigt kommer att spenderas i vaket tillstånd. morgondagen kommer att bli episk. not.

fick för mig att jag skulle ta och lägga upp en bild från idag, då min tidigare som sagt togs för ett år sedan. så i korta pauser medan jag och m, 20 månader, lekte med grus i lekparken smög jag mig iväg och kollade in rabatterna lite mer ingående. objektivbyte var dock inget som prioriterades över grus och gungor idag.

/mbee

// There’s always a possibility to escape from doing what you really have to do, like babysit for six hours when you in fact have a home exam waiting for you the day after. Well, I spent some time at a playground and made some quick excursions to the flowers nearby. Changing lenses wasn’t really priority one today… //

Leave a Reply

