not on the top of the world

DSC_0156

inget personligt. var ett av ledorden då jag startade denna blogg. bilder och ännu mera bilder och mindre fokus på text och främst mig. alltså får rubriken stå kvar, medan någon närmare beskrivning undviks. att gå in på detaljer är ändå varken något som gynnar mig eller dig, som evetuellt råkar snubbla över sidan. och jag antar att vi alla har våra bättre och sämre dagar. här är iallafall en halvt ofokuserad färgbomb, tagen rakt ut genom mitt fönster iallafall. äntligen börjar träden få lite blad.

/mbess

// Since this isn’t supposed to be a personally blog I don’t intend to explain the headline. I guess we all have our up’s and down’s. It’s just that it’s harder sometimes when you’ve caused them by yourself. Well. Anyway, here’s a bit of a colour-explosion. Spring is really here now. //

One thought on “not on the top of the world

  1. Ja vad man ska fylla sin blogg med är inte alltid lätt…att hitta en nivå där man inte lämnar ut sig för mycket, men ändå så det blir ett intresse för besökaren att återkomma…
    Tack för ditt besök på min lilla blogg och din kommentar 🙂

    Vh

Leave a Reply

