into the woods

image_1.jpg xxxxxxx

jag har alltid tyckt att det känns fridfullt att vandra i skogen. särskilt på sådana ställen där träden växt sig höga och det enda ljud du hör är susandet från trädkronorna och en och annan fågel. igår blev jag lockad att följa med på en fisketur. vad jag dock inte hade räknat med var att promenaden till fiskestället skulle ta oss genom en åker och därefter ett skogsparti. jag kan säga som så att hade jag vetat detta från början så hade jag i n t e klätt mig i korta shorts och linne. jag hatar myggor!

/mbee

DSC_0170

// Walking in the wood is great, especially when the trees have grown tall and all you can hear is the wind and some birds singing. What isn’t that great is when you’ve been asked to go out fishing, without beeing told that you’ve to pass a wood on the way to reach the fishingplace, at least not wen it’s a hot summerday, you are dressed in short shorts, a top and there’s mosquitos everywhere… //

Leave a Reply

